Druhy a značky alkoholických nápojov ako výraz osobnosti – Dominik Pavlišin
Dominik Pavlišin
Diplomová práce
Druhy a značky alkoholických nápojov ako výraz osobnosti
Druhy a značky alkoholických nápojů jako výraz osobnosti
Anotace:
Práce se zaměřuje na popis spotřebního chování jednotlivých segmentů na trhu s alkoholickými nápoji v České republice. Kromě kvantitativní analýzy, která využívá data MML - TGI od společnosti Medián s.r.o., je v práci zahrnut i kvalitativní výzkum s následnou analýzou vybraných segmentů. Na základě analýz je vytvořeno doporučení pro vytvoření nového alkoholického nápoje s ohlédnutím na životní styl …víceAbstract:
Thesis focuses on describing the consumer behavior on the alcoholic beverages market in the Czech Republic. In addition to quantitative analysis, which uses the MML - TGI data from Median Ltd., thesis also includes qualitative research with further analysis of selected segments. Based on the findings from analysis, recommendation for creating a new alcoholic beverage is made according to lifestyle …víceAbstract:
Práca sa zameriava na popis spotrebného chovania jednotlivých segmentov na trhu s alkoholickými nápojmi v Českej republike. Okrem kvantitatívnej analýzy, ktorá využíva MML -- TGI dáta od spoločnosti Medián s.r.o., je v práci zahrnutý aj kvalitatívny výskum s následnou analýzou vybratých segmentov. Na základe analýz je vytvorené odporúčanie pre vytvorenie nového alkoholického nápoja s ohliadnutím na …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39680
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2014
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Ondrej Gažík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39680
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy na alkoholické nápoje a tabákové výrobky
Darja Balcárková -
Eye-trackingová analýza varovných textů v reklamách na alkoholické nápoje
Michaela Hrušková -
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
Zuzana Beranová -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Šimon Bulíř -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Životní styl adolescentů na vybraných středních školách
Jaroslava Šlechtová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská