Bc. Kristýna Majkrzáková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace květinářství Květiny a dekorace - Jolana Musilová

Marketing communication of flower shop Květiny a dekorace - Jolana Musilová
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané firmy a přináší návrhy na její zlepšení. První část se zaměřuje na teoretická východiska marketingové komunikace a marketingového mixu, s důrazem na marketingový komunikační mix. Druhá část popisuje charakteristiku zkoumané společnosti. V praktické části jsou prezentovány výsledky provedeného dotazníkového šetření a analýza primárních a sekundárních …more
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the marketing communication of a selected company and provides suggestions for its improvement. The first part concentrates on the theoretical foundations of marketing communication and the marketing mix, with an emphasis on the marketing communication mix. The second part describes the characteristics of the researched company. In the practical section, the results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Michal Citora

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné