Počítačové hry se středověkou tematikou ve výuce dějepisu – Bc. Daniel Preisler
Bc. Daniel Preisler
Diplomová práce
Počítačové hry se středověkou tematikou ve výuce dějepisu
PC games with medieval theme in history education
Anotace:
Tématem diplomové práce „Počítačové hry se středověkou tematikou ve výuce dějepisu“ je zjištění možných způsobů využití počítačových her se středověkou tematikou ve vzdělávací praxe. V prvních dvou obecných částech se práce zabývá tím, jakou roli představuje hra ve vzdělávání, stručným vývojem počítačových her a jejich vlivem na studenta, a herní prezentací středověku. Praktická část se zaměřuje převážně …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis "PC games with medieval theme in history education" is to identify possible ways of using computer games with a medieval theme in educational practice. In the first two general parts, the work deals with the role of play in education, the brief development of computer games and their impact on the student, and the game presentation of the Middle Ages. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r8shb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Václav Kaška, Ph.D.
- Oponent: prof. Mgr. Lukáš Fasora, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství historie pro střední školy / Učitelství historie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Translation Consistency of Specific Terms and Vocabulary in the Assassin’s Creed Series
Lucie Pepuchová -
Renesanční Florencie a její vyobrazení v počítačové hře Assassins Creed. Ideální zobrazení města
Jiří HAVEL -
Renesanční Florencie a její vyobrazení v počítačové hře Assassins Creed. Ideální zobrazení města
Jiří HAVEL -
Nurturing Creativity: Teaching Using Digital Media
Ján Gajdoš -
Prezentace středověku v počítačové hře Kingdom Come: Deliverance.
Ondřej SOLANSKÝ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek