Bc. Jan MELICHAR

Bakalářská práce

Corporate Identity cestovní kanceláře Kudrna

Kudrna travel agency corporate identity
Anotace:
Cílem této práce je správně identifikovat a vyhodnotit stávající stav corporate identity cestovní kanceláře Kudrna. Na základě získaných informací, výsledků výzkumů a hodnocení, navrhnout realizaci změn a opatření pro promyšlené, účinné, jednotné vystupování a chování organizace, které ve výsledném tvaru má být vnímáno a působit jako pozitivní image firmy u široké veřejnosti.
Abstract:
The aim of this thesis is to identify and evaluate the present corporate identity of Kudrna travel agency and to suggest changes and measures to the effect of coherent, effective and unified image of the company based on gathered information.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2006
Identifikátor: 2676

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MELICHAR, Jan. Corporate Identity cestovní kanceláře Kudrna. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace