Bc. Adéla Štanderová

Bachelor's thesis

Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury

Marketing of luxury product - Services of a Wedding Agency
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace luxusní služby svatby na klíč, poskytované svatebním studiem a agenturou CLARICE BRIDAL. Bakalářská práce je rozdělena na část, kde objasňuji teoretická východiska, kterými jsou marketing, marketingový mix a marketingový komunikační mix. Pojem služba a její vlastnosti, pojem svatební studio a svatební agentura. V praktické části analyzuji …more
Abstract:
My thesis analyzes marketing communications of luxury services key wedding, provided by the wedding studio and agency Clarice BRIDAL. The thesis is divided to the part where I explain the theoretical background, namely marketing, marketing product mix and marketing communication mix, service concept and its properties and the concept of wedding studio. The practical part analyzes the marketing and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2016
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní