Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury – Bc. Adéla Štanderová
Bc. Adéla Štanderová
Bachelor's thesis
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Marketing of luxury product - Services of a Wedding Agency
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace luxusní služby svatby na klíč, poskytované svatebním studiem a agenturou CLARICE BRIDAL. Bakalářská práce je rozdělena na část, kde objasňuji teoretická východiska, kterými jsou marketing, marketingový mix a marketingový komunikační mix. Pojem služba a její vlastnosti, pojem svatební studio a svatební agentura. V praktické části analyzuji …moreAbstract:
My thesis analyzes marketing communications of luxury services key wedding, provided by the wedding studio and agency Clarice BRIDAL. The thesis is divided to the part where I explain the theoretical background, namely marketing, marketing product mix and marketing communication mix, service concept and its properties and the concept of wedding studio. The practical part analyzes the marketing and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nhskk/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova