Analýza marketingové komunikace společnosti Botanická zahrada hlavního města Prahy – Jindřich Henzl
Jindřich Henzl
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace společnosti Botanická zahrada hlavního města Prahy
The Analysis of marketing communication of Prague Botanical Garden
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je "Analýza marketingové komunikace společnosti Botanická zahrada hlavního města Prahy". Cílem této práce je analýza marketingové komunikace společnosti a na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, zda marketingová komunikace společnosti Botanická zahrada hlavního města Prahy návštěvníky oslovuje, zda je účinná a zda a jak by eventuálně měla být vylepšena. Na základě …moreAbstract:
The topic of my thesis is "The Analysis of marketing communication of Prague Botanical Garden." The aim of the bachelor thesis is the analysis of marketing communications of the company and based on the questionnaire determinate whether marketing communications of Prague Botanical Garden appeals to visitors, whether it is effective and whether and how it should possibly be improved. I will try to suggest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60631
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2014
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Barbora Koláčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60631
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy
Věra Bartošová -
Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří
Andrea Jandová -
Marketing a komunikace Galerie hlavního města Prahy. \\ Případová studie.
Johana Karkulová -
Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu
Zuzana KYNCLOVÁ -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na region Prahy
Mariia Trotsko -
Analýza profilu návštěvníků hl. m. Prahy s využitím online nástrojů
Petr Soukup -
Analýza marketingových aktivit hlavního města Prahy
Alžběta Řezníčková -
Marketingová komunikace hlavního města Praha cílená na zahraniční turisty
Lucie Císařová