Analýza marketingové strategie společnosti Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář – Silvie Staňková
Silvie Staňková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie společnosti Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář
Analysis of marketing strategy of Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law
Anotácia:
Cílem této práce je analyzovat, kriticky zhodnotit a poté navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové strategie společnosti Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář. Práci lze rozdělit na teoretickou a praktickou část. Teoretická pasáž je věnována interpretaci základních marketingových pojmů, definování koncepce marketingu a jeho primárních účelů, seznámení s teorií marketingového mixu …viacAbstract:
The Bachelor thesis deals with the analysis, critical evaluation and recommendation for the improvement of marketing strategy of Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law. This work is divided into theoretical and practical part. The theoretical passage is devoted to interpretation of the basic marketing concept, definition of its primary purposes, theory of the marketing mix and the specifics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56127
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Jitka Kulhánková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56127
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Řízení komunikační strategie advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners
Petra Voigtová -
Implementace CRM systému v advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners s.r.o.
Veronika Kadlečková -
Zaměstnanecké výhody v advokátní kanceláři
Eliška Kadlecová -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz
Jan Kubín -
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
Jan Šulc -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova