Věrnostní programy vybraných retailových řetězců v České republice – Jana Vřesňáková
Jana Vřesňáková
Bakalářská práce
Věrnostní programy vybraných retailových řetězců v České republice
Loyalty programs of selected retail chains in the Czech Republic
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá věrnostními programy vybraných retailových řetězců v České republice, kterými jsou společnosti Albert, Billa, Globus, Lidl, Kaufland, Penny Market a Tesco. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy související s problematikou věrnosti zákazníků a věrnostních programů. Dále je zde stručná charakteristika vybraných společností a jejich věrnostních programů. …víceAbstract:
The presented bachelor thesis is focused on loyalty programs of selected retail chains in the Czech Republic, which are Albert, Billa, Globus, Lidl, Kaufland, Penny Market and Tesco. The theoretical part is focused on basic concepts related to customer loyalty and loyalty programs. Furthermore, there is a brief description of selected companies and their loyalty programs. The practical part is mainly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85708
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Monika Kubovcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85708
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová