Analýza názorů pedagogů a budoucích pedagogů na inkluzivní vzdělávání – Mgr. Naďa Ježková
Mgr. Naďa Ježková
Master's thesis
Analýza názorů pedagogů a budoucích pedagogů na inkluzivní vzdělávání
Analysis of the views of teachers and future teachers for inclusive education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou názorů pedagogů a budoucích pedagogů na inkluzivní vzdělávání. Teoretická část práce přibližuje problematiku systému vzdělávání v České republice, také se věnuje inkluzivnímu vzdělávání, jeho vývoji v České republice, účastníkům a procesu inkluzivnímu vzdělávání. Část práce se zabývá žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a podmínkám vzdělávání těchto žáků. Praktická …moreAbstract:
This thesis analyzes the views of teachers and future teachers for inclusive education . The theoretical part approaches the issue of the education system in the Czech Republic, it also focuses on inclusive education and its development in the Czech Republic, the participants and the process of the inclusive education. One part of the thesis is focused on pupils with special educational needs and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/venlh/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ