Vliv zavedení Social CRM na efektivitu vztahů se zákazníky – Lada Nesvedová
Lada Nesvedová
Bakalářská práce
Vliv zavedení Social CRM na efektivitu vztahů se zákazníky
The effect of the introduction of Social CRM on the effectiveness of customer relationship
Anotace:
Práce se zabývá otázkou vlivu zavedení sociálního CRM (SCRM) v podniku na spokojenost jeho zákazníků. Cílem práce je zjistit vliv minikampaně na sociálních sítích jako je Facebook, Twitter, LinkedIn a firemním blogu, jakožto aktivity SCRM, na spokojenost zákazníků ve společnosti eWay System s. r. o. Struktura práce je rozdělena do 3 bloků. První vymezuje cíl práce, s ním spojené klíčové pojmy a v teoretické …víceAbstract:
The thesis examines the impact of an introduction of a Social CRM (SCRM) in a company on the satisfaction of its customers. The aim of the thesis is to determine the effect of SCRM activities -- minicampaign on social networks like Facebook, Twitter, LinkedIn and company blog -- on the level of customer satisfaction in the eWay System s. r. o. company. The thesis is structured into three blocks. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40551
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Libor Gála
- Oponent: Jan Lalinský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40551
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Sociální CRM
Petr Hofman -
Sociální CRM vybraných automobilových společností
Petr Řeřicha -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová