Bc. Gabriela Dvořáčková

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of Marketing Communication of Selected Company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace restaurace Grande Patria v Jaroměři. V teoretické části jsou představeny podniková identita, specifika marketingu služeb a integrovaná marketingové komunikace. Jádrem celé práce je plánovací model SOSTAC® , který reprezentuje jednu z možností, jak marketingovou komunikaci efektivně naplánovat. Tento model je doplněn modelem 3M. Zvláštní …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis of marketing communications for the Grande Patria restaurant in Jaroměř. The theoretical part introduces the corporate identity, the specific features of marketing in services and the concept of integrated marketing communication. The heart of the thesis is the planning model SOSTAC®, which represents one of the ways to successful marketing communications plan. This …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta