Repositioning veletrhu kariérních příležitostí - Career DAYS – Ondřej Vodák
Ondřej Vodák
Bachelor's thesis
Repositioning veletrhu kariérních příležitostí - Career DAYS
Repositioning job fair of career opportunities – Career DAYS
Abstract:
Tato bakalářská práce mapuje proměnu prestižního veletrhu kariérních příležitostí Career DAYS v neformální festival. Využívá důkladných analýz vnímání zákazníků, které slouží jako základ pro samotnou diferenciace produktu a positioningovou strategii. Na této cestě bylo využito hlavně životních zkušeností a děl od profesionálů z oboru - Kotlera a Trouta. Práce zkoumá celý proces od segmentace zákazníků …moreAbstract:
This bachelor's thesis maps the change of prestigious job fair Career DAYS into an informal festival. For the process of change it uses various analysis of the consumer's perceptions which are used as basics for the product differentiation and positioning strategy. Opinions about the subject were gathered from professionals such as Kotler and Trout. This work examines the process from segmentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50394
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50394
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Jan Svoboda -
Segmentace českých spotřebitelů podle vztahu ke stravování
Thuy Linh Nguyen -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Segmentace trhu snídaňových cereálií
Kamil Krupka -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
The proposal of a job fair promotion
Lucie KUBÁNKOVÁ -
Informační systém pro veletrh JobChallenge
Tomáš Pouzar