Vliv věrnostních programů vybraných provozovatelů čerpacích stanic v ČR na nákupní chování zákazníka – Bc. Anna Ryklová
Bc. Anna Ryklová
Diplomová práce
Vliv věrnostních programů vybraných provozovatelů čerpacích stanic v ČR na nákupní chování zákazníka
The influence of loyalty programs of selected petrol station operators in the Czech Republic on customer purchase behavior
Anotace:
Diplomová práce je věnována tématu vlivu věrnostních programů vybraných provozovatelů čerpacích stanic na nákupní chování zákazníka, a to nejprve z pohledu teorie a poté z pohledu praxe se zaměřením na věrnostní programy společností Shell Czech Republic, a.s. a Eni Česká republika, s.r.o.Abstract:
The thesis is devoted to the theme of influence of loyalty programs used by selected gas station operators on the purchase behavior of the customer. First from the perspective of theory and then from the perspective of experience, focusing on loyalty programs by companies Shell Czech Republic, a.s. and Eni Česká republika, s.r.o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gdl8z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program IKEA Family
Jiří Poisel -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní program Šeková knížka plná slev ve ŠKODA Auto
David Novák -
Věrnostní program platebních karet, řešení nad DWH
Pavel Jersák -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko