Vliv věrnostních programů vybraných provozovatelů čerpacích stanic v ČR na nákupní chování zákazníka – Bc. Anna Ryklová
Bc. Anna Ryklová
Master's thesis
Vliv věrnostních programů vybraných provozovatelů čerpacích stanic v ČR na nákupní chování zákazníka
The influence of loyalty programs of selected petrol station operators in the Czech Republic on customer purchase behavior
Abstract:
Diplomová práce je věnována tématu vlivu věrnostních programů vybraných provozovatelů čerpacích stanic na nákupní chování zákazníka, a to nejprve z pohledu teorie a poté z pohledu praxe se zaměřením na věrnostní programy společností Shell Czech Republic, a.s. a Eni Česká republika, s.r.o.Abstract:
The thesis is devoted to the theme of influence of loyalty programs used by selected gas station operators on the purchase behavior of the customer. First from the perspective of theory and then from the perspective of experience, focusing on loyalty programs by companies Shell Czech Republic, a.s. and Eni Česká republika, s.r.o.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gdl8z/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYKLOVÁ, Anna. \textit{Vliv věrnostních programů vybraných provozovatelů čerpacích stanic v ČR na nákupní chování zákazníka}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/8eprza/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program IKEA Family
Jiří Poisel -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní program Šeková knížka plná slev ve ŠKODA Auto
David Novák -
Věrnostní program platebních karet, řešení nad DWH
Pavel Jersák -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko