Bc. Lucie RENDLOVÁ

Diplomová práce

Marketingové řízení neziskové organizace

Marketing of non-profit organization
Anotace:
Cílem diplomové práce je seznámit čtenáře s pojmem marketingové řízení neziskové organizace, konkrétně s obecně prospěšnou společností Techmania Science Center, komplexní analýzou marketingového řízení vybrané neziskové organizaci a navržením opatření vedoucí k posílení slabých míst. V teoretické části práce jsou popsány marketingové pojmy od prostředí, mixu, výzkumu až po marketingový plán. Praktická …více
Abstract:
The thesis aims to acquaint readers with the concept of marketing management in a nonprofit organization, specifically the Techmania Science Center, a public benefit company, through a comprehensive analysis of marketing management in the selected non-profit organization and proposing measures to strengthen weak areas. The theoretical part of the thesis describes marketing concepts from the environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RENDLOVÁ, Lucie. Marketingové řízení neziskové organizace. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/