Bc. Dušan Čejka

Diplomová práce

Marketing jako koncepce obchodní politiky

Marketing concept as a trade policy
Anotace:
Anotace Autor: Bc. Dušan Čejka Název: MARKETING JAKO KONCEPCE OBCHODNÍ POLITIKY Diplomová práce na téma Marketing jako koncepce obchodní politiky se zabývá marketingovým mixem a jeho následným využitím ve společnosti Čejka, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je popsán marketingový mix a jeho nejdůležitější částí. V praktické části …více
Abstract:
Author: Bc. Dušan Čejka Title: MARKETING CONCEPT AS A TRADE POLICY Thesis on the concept of Marketing as a trade policy deals with marketing mix and its subsequent use in society Cejka, Ltd. The work is divided into two parts, namely the theoretical and practical. The theoretical part describes the marketing mix and its key components. The practical part is described and analyzed the marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Petr Vrbka
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting