Bc. Dušan Čejka

Master's thesis

Marketing jako koncepce obchodní politiky

Marketing concept as a trade policy
Abstract:
Anotace Autor: Bc. Dušan Čejka Název: MARKETING JAKO KONCEPCE OBCHODNÍ POLITIKY Diplomová práce na téma Marketing jako koncepce obchodní politiky se zabývá marketingovým mixem a jeho následným využitím ve společnosti Čejka, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je popsán marketingový mix a jeho nejdůležitější částí. V praktické části …more
Abstract:
Author: Bc. Dušan Čejka Title: MARKETING CONCEPT AS A TRADE POLICY Thesis on the concept of Marketing as a trade policy deals with marketing mix and its subsequent use in society Cejka, Ltd. The work is divided into two parts, namely the theoretical and practical. The theoretical part describes the marketing mix and its key components. The practical part is described and analyzed the marketing mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2010
  • Supervisor: Ing. Petr Vrbka
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting