Bc. Petr Dvořák

Master's thesis

Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal

Project for Increase of Attendance of Thermal Baths Wellness Horal
Abstract:
Diplomová práce zpracovává projekt na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal ve Velkých Karlovicích. Teoretická část práce definuje cestovní ruch a objasňuje služby typu wellness. Dále se zabývá obecným objasněním marketingu se zaměřením na marketing služeb. Popisuje marketingový a komunikační mix služeb s orientací na cestovní ruch. V této části je také obsažen teoretický popis marketingového …more
Abstract:
This thesis processes project of attendance increase of thermal pools Wellness Horal in Velke Karlovice. The theoretical part defines and clarifies tourism services such as wellness. It also deals with a general explanation of marketing with a focus on marketing services. It describes the marketing and communication mix of services with a focus on tourism. In this section is also included theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dvořák, Petr. Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe