Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal – Bc. Petr Dvořák
Bc. Petr Dvořák
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal
Project for Increase of Attendance of Thermal Baths Wellness Horal
Abstract:
Diplomová práce zpracovává projekt na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal ve Velkých Karlovicích. Teoretická část práce definuje cestovní ruch a objasňuje služby typu wellness. Dále se zabývá obecným objasněním marketingu se zaměřením na marketing služeb. Popisuje marketingový a komunikační mix služeb s orientací na cestovní ruch. V této části je také obsažen teoretický popis marketingového …moreAbstract:
This thesis processes project of attendance increase of thermal pools Wellness Horal in Velke Karlovice. The theoretical part defines and clarifies tourism services such as wellness. It also deals with a general explanation of marketing with a focus on marketing services. It describes the marketing and communication mix of services with a focus on tourism. In this section is also included theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁK, Petr. \textit{Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/8ha1e5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dvořák, Petr. Návrh komunikační kampaně na zvýšení návštěvnosti termálních bazénů Wellness Horal. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková