Marketingové strategie hnutí Fair trade – Bc. Marie Kučerová
Bc. Marie Kučerová
Diplomová práce
Marketingové strategie hnutí Fair trade
Marketing strategies of Fair trade systems
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovými strategiemi hnutí Fair trade. Tento druh mezinárodního obchodu je rozšířen do téměř všech vyspělých států Evropy i Severní Ameriky. Česká republika patří mezi země, které toto hnutí podporují, nicméně je stále nutné dbát na rozšíření povědomí mezi českými obyvateli. Z toho důvodu je pozornost věnována marketingu a jeho nástrojům. Teoretická část diplomové práce …víceAbstract:
The thesis deals with the marketing strategies of the Fair Trade movement. This kind of international trade is widespread in almost all developed countries of Europe and North America. Czech Republic belongs to the countries that support this movement, but it is still necessary to ensure awareness among Czech Citizens. For this reason, attention is paid to marketing and its tools. The theoretical part …víceKlíčová slova
Fair trade hnutí marketing strategie komunikační mix movement strategy communication mix
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13633/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČEROVÁ, Marie. \textit{Marketingové strategie hnutí Fair trade}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/8i7qap/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková