Jiří Honzík

Diplomová práce

Komunikační strategie měst, obcí a regionů

Communication strategy of cities, municipalities and regions
Anotace:
Předmětem diplomové práce Komunikační strategie měst, obcí a regionů je představení teoretického konceptu marketingové komunikace obcí, měst a regionů a zhodnocení role komunikace v rozvoji obcí měst a regionů na příkladu města Lovosice. První část práce se věnuje problematice vlivu marketingové komunikace na rozvoj obcí, měst a regionů v teoretické rovině. Druhá část práce se zabývá zhodnocením komunikace …více
Abstract:
The main subject of the thesis Communication strategy of cities, municipalities and regions is to introduce the theoretical concept of marketing communication of municipalities, cities and regions and to evaluate the role of communication in development of cities and regions. The first part of the thesis is aimed on the issue of impact of marketing communication on the development of municipalities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
  • Vedoucí: Zuzana Khendriche Trhlínová
  • Oponent: Petra Olšová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49081