Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici – Bc. Zuzana ŠTETINOVÁ
Bc. Zuzana ŠTETINOVÁ
Bachelor's thesis
Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici
The Recommendation How to Improve Fidelity Programme to Amplify of a Customer of a Supermarket BILLA, Ltd. in Skalica
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním spokojenosti zákazníků společnosti Billa, spol. s.r.o. ve Skalici na Slovensku na základě existujícího věrnostního programu. Analyzuje současný stav spokojenosti zákazníku se stavem v čase existence starého věrnostního programu, teda porovnává současné výsledky s výsledky minulými. Popsaný je i rostoucí význam spokojených zákazníků, co vede k úspěchu společnosti …moreAbstract:
This bachelor thesis looks into the comparison of the loyalty of customers in supermarket Billa, Ltd. in Skalica in Slovakia following the present loyalty program. It analyzes present condition of satisfaction of customers with the condition when the ``previous loyalty program{\crqq} work, so it compares today{\crq}s results with the earlier results. There is described rising value of satisfied customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2009
Accessible from:: 22. 5. 2009
Identifier:
11774
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTETINOVÁ, Zuzana. \textit{Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/8j68ev/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTETINOVÁ, Zuzana. Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody
Tereza Sloupenská -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Loajalita zákazníků ve vybrané bance
Tereza TŮMOVÁ