Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici – Bc. Zuzana ŠTETINOVÁ
Bc. Zuzana ŠTETINOVÁ
Bachelor's thesis
Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici
The Recommendation How to Improve Fidelity Programme to Amplify of a Customer of a Supermarket BILLA, Ltd. in Skalica
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním spokojenosti zákazníků společnosti Billa, spol. s.r.o. ve Skalici na Slovensku na základě existujícího věrnostního programu. Analyzuje současný stav spokojenosti zákazníku se stavem v čase existence starého věrnostního programu, teda porovnává současné výsledky s výsledky minulými. Popsaný je i rostoucí význam spokojených zákazníků, co vede k úspěchu společnosti …viacAbstract:
This bachelor thesis looks into the comparison of the loyalty of customers in supermarket Billa, Ltd. in Skalica in Slovakia following the present loyalty program. It analyzes present condition of satisfaction of customers with the condition when the ``previous loyalty program{\crqq} work, so it compares today{\crq}s results with the earlier results. There is described rising value of satisfied customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Zverejniť od: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11774
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTETINOVÁ, Zuzana. \textit{Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/8j68ev/.
Jak správně citovat práci
ŠTETINOVÁ, Zuzana. Doporučení ke zlepšení věrnostního programu pro zvýšení loajality zákazníka u supermarketu BILLA, spol. s.r.o. ve Skalici. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody
Tereza Sloupenská -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Loajalita zákazníků ve vybrané bance
Tereza TŮMOVÁ