Návrh komunikační kampaně na sociální síti Facebook pro hypermarket – Jan Novotný
Jan Novotný
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně na sociální síti Facebook pro hypermarket
The Communication Campaign Design on the Social Network Facebook for Hypermarket
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě zjištěných údajů z marketingového výzkumu a jejich následné analýzy navrhnout vzorovou komunikační kampaň hypermarketu Globus na sociální síti Facebook. Dotazníkové šetření proběhlo na vzorku 200 zákazníků hypermarketu Globus v Ostravě a v Olomouci. Pomocí následné analýzy výsledků je zjištěn zájem zákazníků o Facebook stránku hypermarketu a především je vytvořen …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design proposal of marketing communication campaign for hypermarket Globus on social network Facebook. The campaign is based on data obtained from marketing research and subsequent analysis. A questionnaire survey was conducted on a sample of 200 customers in Globus hypermarket Ostrava and Olomouc. With the subsequent analysis of the results is found customer interest hypermarket …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96668
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Marcela Šimková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych