Analýza trhu kávy v České republice a na Slovensku na základě dat z maloobchodního auditu – Zuzana Kolářová
Zuzana Kolářová
Master's thesis
Analýza trhu kávy v České republice a na Slovensku na základě dat z maloobchodního auditu
Analysis of the coffee market in the Czech Republic and Slovakia based on retail audit data
Anotácia:
Cílem diplomové práce je komplexní analýza trhu kávy v České republice a na Slovensku na základě dat z maloobchodního auditu. Analýza poskytuje jak přehled o vývoji této dynamické kategorie, tak nabízí srovnání situace v obou zemích. V práci postupuji od historického vývoje trhu po ten aktuální z hlediska jeho velikosti, trendů a struktury. Dále se zaměřuji na promoční významnost kategorie kávy a sezónnost …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is a comprehensive analysis of the coffee market in the Czech Republic and Slovakia based on retail audit data. The analysis provides an overview of the development of this dynamic category. It also compares the similarities and differences in both countries. I proceed from the historical development of the market to the current situation in terms of its size, market trends …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70286
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Michal Čepek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Analýza čajového trhu v České republice z hlediska maloobchodního auditu
Zdeněk Palán -
Analýza trhu cukrovinek v České republice z pohledu retail auditu
Eva Konečná -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Cenová mapa realitního trhu a předpokládaný vývoj realitního trhu Olomouckého kraje
Jiřina Březina Majer -
Analýza nákupního rozhodování spotřebitele na trhu čokoládových tabulek na českém a německém trhu
Kateřina Pokorná -
Změny na trhu pojištění motorových vozidel na českém pojistném trhu
Tereza Pužmanová -
Ekonomické dopady antimonopolní regulace v kontextu globálního trhu - analýza trhu elektrickou energií
Ivana Hrubá