Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku – Bc. Puto Puto
Bc. Puto Puto
Bakalářská práce
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Social networks supporting brand presentation and decision-making in the enterprise
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh a implementace postupu ke zvýšení dosahu prezentace značky pro vybranou společnost pomocí sociálních sítí a vyhodnocení její reklamní kampaně za sledované období. V teoretické části je představen marketingový mix 4P a jejo nástroje. Dále je tato část zaměřena na rozbor sociálních sítí konkrétně Facebook a Instagram. V praktické části je představena vybraná společnost …víceAbstract:
The bachelor thesis aims to design and implement a procedure to increase the reach of brand presentation for a selected company using social networks and to evaluate its advertising campaign for the period under study. The theoretical part introduces the 4P marketing mix and its tools. Furthermore, this part focuses on the analysis of social networks, specifically Facebook and Instagram. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xsu4g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kateřina Slaninová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Yuliya Samoylenko -
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
Milana Sibgatullina -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Sociální sítě a jejich využití v hotelovém průmyslu
Nicolle Tošovská -
Sociální sítě jako nástroj politického marketingu
Daniela Nešporová -
Vliv sociálních sítí na rozhodování studentů o studiu v zahraničí
Aneta Chládková -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková -
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza