Personální marketing v kontextu Public Relations – Klára Vojtová
Klára Vojtová
Bachelor's thesis
Personální marketing v kontextu Public Relations
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou personálního marketingu společnosti XY. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje dvě hlavní kapitoly, které se zabývají Public Relations a ostatními nástroji komunikačního mixu a personálním marketingem. V praktické části je popsán současný stav personálního marketingu společnosti …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of XY's personal marketing. The thesis is divided into two sections–theoretical and practical. The theoretical part contains two main chapters, which are focused on Public Relations and the other tools of the communication mix and personal marketing. In the practical part is described the current status of XY's personal marketing. For the purposes of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/8l8udj/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJTOVÁ, Klára. \textit{Personální marketing v kontextu Public Relations}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/8l8udj/. [citováno 2024-04-23]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Theses on a related topic
-
Employee training and development
Svitlana Koval -
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
Natália Gécziová -
E-learning as efficient, effective and easy to access form of employee development
Nikita Zaev -
Employee development for the future of work
Ross Bartolomei -
Employee motivation and workplace stress management
Gauhar Bokenbayeva -
Employee development at hotel industry: Case Study of airport hotel
Olga Shevchenko -
Proposal of Employee Training and Development System in a Middle Size Automotive Company by Utilizing Competency Model and Multiple Criteria Decision Making Methods
Kateřina Kashi -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová