Klára Vojtová

Bachelor's thesis

Personální marketing v kontextu Public Relations

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou personálního marketingu společnosti XY. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje dvě hlavní kapitoly, které se zabývají Public Relations a ostatními nástroji komunikačního mixu a personálním marketingem. V praktické části je popsán současný stav personálního marketingu společnosti …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of XY's personal marketing. The thesis is divided into two sections–theoretical and practical. The theoretical part contains two main chapters, which are focused on Public Relations and the other tools of the communication mix and personal marketing. In the practical part is described the current status of XY's personal marketing. For the purposes of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2018

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty