Marketingová strategie logistické firmy – Adam Koláček
Adam Koláček
Diplomová práce
Marketingová strategie logistické firmy
Marketing Strategy of a Logistics Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii logistické firmy. V úvodní částí jsou vysvětleny teoretická východiska a pojmy z oblasti logistiky, dopravy a kontejnerové přepravy. Další část je věnována situační analýze pro zhodnocení současného stavu, kde jsou popsány jednotlivé analýzy. Praktická část diplomové práce obsahuje situační analýzu logistické firmy, na jejímž základě je formulovaná …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the marketing stratégy of a logistics firm. The introductory part explains the theoretical background and concepts in the field of logistics, transport, and container transport. The next part is devoted to situation analysis to evaluate the current state, where the individual analyzes are described. The practical part of the diploma thesis contains a situational analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Stanislava Grosová, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.Vysoká škola logistiky o.p.s.
Magisterský studijní program / obor:
Logistika / Logistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
ISISvrk, R.
16. 6. 2022
ISISvrk, R.
16. 6. 2022