Hudební dramaturgie ve filmech Davida Lynche – Ondřej Černohorský
Ondřej Černohorský
Bachelor's thesis
Hudební dramaturgie ve filmech Davida Lynche
Musical Dramaturgy in films of David Lynch
Abstract:
David Lynch patří k významným autorům americké postmoderní kinematografie. Jeho filmy jsou charakteristické specifickými tématy, vizuálním stylem, intelektuální náročností, surrealistickými sekvencemi a velkou emocionální působivostí. Hudební složka ve filmech Davida Lynche neoddiskutovatelně patří k nejdůležitějším výrazovým prostředkům a práce s ní je pro tohoto režiséra jednou z nejpodstatnějších …moreAbstract:
David Lynch is one of the most important American postmodern filmmakers. His films are typical for their visual style, intellectual difficulty, surreal sequences, and intense emotional impact. Music used in his film is one of the most important tools how to achieve his artistic goals. This thesis is focused on the means how David Lynch uses film music in his films since his collaboration with composer …moreKeywords
americká kinematografieKeywords
filmoví režiséřiKeywords
analýzy filmových dělKeywords
hudební skladateléKeywords
hudební dramaturgieKeywords
filmová hudba
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/10030
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2017
- Supervisor: Jakub KUDLÁČ
- Reader: Martin Klusák
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 1. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Theses on a related topic
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Pronikání nezávislé hudební scény do soundtracků audiovizuálních děl a jeho ekonomické implikace
David Čajčík -
Hudební kontrapunkt ve filmu
Dominik Dolejší