Petr Kopečný

Bakalářská práce

Marketingová komunikace zvoleného podnikatelského subjektu

Marketing communication of selected company
Anotace:
Bakalářské práce na téma “Marketingová komunikace vybraného podniku” má sloužit jako návrh pro zlepšení marketingové komunikace firmy zavedením moderních nástrojů a komunikačních médií. Rozebíraným podnikem je Rybářství Hodonín s. r. o. Jedná se o rodinná firmu, která se zabývá tradičním českým řemeslem. Teoretická část vymezuje základní pojmy a nástroje marketingové komunikace, které jsou nadále obohaceny …více
Abstract:
The purpose of bachelor‘s thesis “Marketing communication of selected company” is to hand over certain inovative, modern marketing communication to better the actual marketing communication of selected company. The name of selected company is Rybářství Hodonín s. r. o. It is a traditional czech carp producing company operating on family bases. Theoretical part consists of introduction of the main instruments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
  • Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON