Marketingová komunikace zvoleného podnikatelského subjektu – Petr Kopečný
Petr Kopečný
Bakalářská práce
Marketingová komunikace zvoleného podnikatelského subjektu
Marketing communication of selected company
Anotace:
Bakalářské práce na téma “Marketingová komunikace vybraného podniku” má sloužit jako návrh pro zlepšení marketingové komunikace firmy zavedením moderních nástrojů a komunikačních médií. Rozebíraným podnikem je Rybářství Hodonín s. r. o. Jedná se o rodinná firmu, která se zabývá tradičním českým řemeslem. Teoretická část vymezuje základní pojmy a nástroje marketingové komunikace, které jsou nadále obohaceny …víceAbstract:
The purpose of bachelor‘s thesis “Marketing communication of selected company” is to hand over certain inovative, modern marketing communication to better the actual marketing communication of selected company. The name of selected company is Rybářství Hodonín s. r. o. It is a traditional czech carp producing company operating on family bases. Theoretical part consists of introduction of the main instruments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová