Marketingová komunikace firmy 4services solutions s.r.o. – Michaela Lusková
Michaela Lusková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy 4services solutions s.r.o.
Marketing communications for 4services solutions s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingové komunikace pro telekomunikační společnost 4servicesolutions s.r.o. Dílčím cílem práce bude budování značky a zvýšení povědomí o firmě a produktech, které nabízí. Plán marketingové komunikace bude mimo jiné zahrnovat situační analýzu, analýzu marketingového mixu, marketingovou strategii a výsledný komunikační mix. Práce bude obsahovat jak odborná …víceAbstract:
The primary goal of this bachelor thesis is to design marketing communications for the telecommunication company 4services solutions s.r.o. The secondary goal is to promote the brand and raise awareness about the company itself and products it offers. In the marketing communications plan, there will be a situational analysis, an analysis of a marketing mix, a marketing strategy and a communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Martin Peška, Mgr. Bc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová