Marketingová strategie pro společnost Yourchance – Gita Rozkošná
Gita Rozkošná
Bachelor's thesis
Marketingová strategie pro společnost Yourchance
Marketing strategy for yourchance company o. p. s.
Abstract:
Tato bakalářská práce navrhuje inovativní marketingovou strategii pro zapojení rodinných týmů do soutěže Rozpočti si to, zaměřující se na finanční gramotnost v rodinách s dětmi. Analyzuje současný stav soutěže a provede průzkum s rodiči ohledně jejich zájmu o finanční gramotnost. Cílem je navrhnout účinnou strategii, která by podpořila účast rodinných týmů. Výsledky práce mohou přinést nové poznatky …moreAbstract:
This bachelor's thesis proposes an innovative marketing strategy for the involvement of family teams in Rozpoči si to! competition, focusing on financial literacy of families with children. It analyzes the current state of the competition and conducts a survey with parents regarding their interest in financial literacy. The aim is to design an effective strategy that would encourage the participation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Reader: Daniela Vrtišková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková