Utváření identity a kariérová výchova žáků 8. a 9. tříd ZŠ. Analýza zkušenosti se zážitkovým programem – Bc. Andrea Špoková
Bc. Andrea Špoková
Diplomová práce
Utváření identity a kariérová výchova žáků 8. a 9. tříd ZŠ. Analýza zkušenosti se zážitkovým programem
Identity Formation and Career Education of the Pupils of 8th and 9th Grade at Elementary Schools. Analysis of Experience with Experiential Learning Programme
Anotace:
Diplomová práce pojednává o aspektu utváření identity v rámci kariérové výchovy. Cílem práce je zmapovat, jakým přínosem je pro žáky 8. a 9. tříd ZŠ kariérově výchovný program, založený na zážitkových metodách, a porozumět významu, jaký v rámci tohoto programu přisuzovali vlastní identitě. V teoretické části vymezuji terminologii týkající se kariérové výchovy, vývojová specifika v období adolescence …víceAbstract:
Diploma thesis focuses on the identity formation aspect of career education. The goal is to analyze the experience with the experiential learning programme for 8th and 9th grade pupils of elementary school and to understand the importance of identity formation during the process. Theoretical part brings summary of career education, evolutionary specifics during the adolescent period with the emphasis …víceKlíčová slova
Kariéra kariérové poradenství kariérová výchova sociální pedagogika postmoderní svět identita utváření identity adolescence základní škola zkušenostně reflektivní učení zkušenost reflexe kvalitativní výzkum interpretativní fenomenologická analýza career career counseling guidance counseling career education social education postmodern world identity formation elementary school experiential learning experience reflection qualitative research interpretative phenomenological analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dcgmp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Veronika Nýdrlová
- Oponent: Mgr. Petr Soják, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPOKOVÁ, Andrea. \textit{Utváření identity a kariérová výchova žáků 8. a 9. tříd ZŠ. Analýza zkušenosti se zážitkovým programem}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/8n2nws/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas
Práce na příbuzné téma
-
Practice As Research: The Analysis of a Linguistic Aspect of Theatre Through Acting Workshops
Kristýna Zinková -
Výzkum významu témat evokovaných metodou PRVA (Phenomenological Reflection of Visual Artifact)
Jiří Závora -
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů