Bc. Andrea Špoková

Diplomová práce

Utváření identity a kariérová výchova žáků 8. a 9. tříd ZŠ. Analýza zkušenosti se zážitkovým programem

Identity Formation and Career Education of the Pupils of 8th and 9th Grade at Elementary Schools. Analysis of Experience with Experiential Learning Programme
Anotace:
Diplomová práce pojednává o aspektu utváření identity v rámci kariérové výchovy. Cílem práce je zmapovat, jakým přínosem je pro žáky 8. a 9. tříd ZŠ kariérově výchovný program, založený na zážitkových metodách, a porozumět významu, jaký v rámci tohoto programu přisuzovali vlastní identitě. V teoretické části vymezuji terminologii týkající se kariérové výchovy, vývojová specifika v období adolescence …více
Abstract:
Diploma thesis focuses on the identity formation aspect of career education. The goal is to analyze the experience with the experiential learning programme for 8th and 9th grade pupils of elementary school and to understand the importance of identity formation during the process. Theoretical part brings summary of career education, evolutionary specifics during the adolescent period with the emphasis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 5. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Veronika Nýdrlová
  • Oponent: Mgr. Petr Soják, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta