Analýza CRM v konkrétní firmě se zaměřením na kontaktní centra – Klára Podpierová
Klára Podpierová
Bachelor's thesis
Analýza CRM v konkrétní firmě se zaměřením na kontaktní centra
Analysis of Customer Relationship Management of a Specific Company Focusing on Contact Centers
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníky a její analýza v konkrétním podniku v praxi. V první části jsou shrnuta teoretická východiska řízení vztahů se zákazníky, jejichž součástí jsou obsah, historie a prvky CRM. V druhé praktické části je představena konkrétní firma a použité metody analýzy. Na základě získaných dat je sestavena gap analýza rozdílu stávajících a cílových stavů. Třetí …moreAbstract:
The goal of this piece of work is to understand customer relationship management and to perform an analysis of it in a particular company. The first section summarizes the theoretical basis of customer relationship management which includes definitions, history and the basic elements of CRM. The second practical part outlines information about the particular company and an overview of the methods used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51015
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Karel Koliš
- Reader: Róbert Kuchár
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51015
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane