Klára Podpierová

Bachelor's thesis

Analýza CRM v konkrétní firmě se zaměřením na kontaktní centra

Analysis of Customer Relationship Management of a Specific Company Focusing on Contact Centers
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníky a její analýza v konkrétním podniku v praxi. V první části jsou shrnuta teoretická východiska řízení vztahů se zákazníky, jejichž součástí jsou obsah, historie a prvky CRM. V druhé praktické části je představena konkrétní firma a použité metody analýzy. Na základě získaných dat je sestavena gap analýza rozdílu stávajících a cílových stavů. Třetí …more
Abstract:
The goal of this piece of work is to understand customer relationship management and to perform an analysis of it in a particular company. The first section summarizes the theoretical basis of customer relationship management which includes definitions, history and the basic elements of CRM. The second practical part outlines information about the particular company and an overview of the methods used …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Karel Koliš
  • Reader: Róbert Kuchár

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/51015