Bc. Jaroslav Macenauer

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace společnosti Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM

Analysis Marketing Communication Companies Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketignovými komunikačními nástroji a jejich bližší analýzou. Úvodní část je věnována teoretickému popisu, co je to marketigový mix a jaká je úloha komunikačního mixu v systému marketingového procesu. Dále je zde uvedeno jednotlivé členění základních prvků marketingového mixu V praktické části jsou uplatňovány vědomosti nabyté z teorie. Práce se zabývá situační analýzou …více
Abstract:
This bachelor work is dealing with marketing{\crq}s communications tools and their nearer analysis. Introduction is attend to theoretic description, what is the marketing mix and what is exercise communications mix in system of marketing process. Further is mentioned individual segmentation of basic elements marketing mix here. Theoretical knowledges are exercised in practical parts. The work is dealing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Macenauer, Jaroslav. Analýza marketingové komunikace společnosti Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM. Pardubice, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní