Analýza marketingové komunikace společnosti Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM – Bc. Jaroslav Macenauer
Bc. Jaroslav Macenauer
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společnosti Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM
Analysis Marketing Communication Companies Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketignovými komunikačními nástroji a jejich bližší analýzou. Úvodní část je věnována teoretickému popisu, co je to marketigový mix a jaká je úloha komunikačního mixu v systému marketingového procesu. Dále je zde uvedeno jednotlivé členění základních prvků marketingového mixu V praktické části jsou uplatňovány vědomosti nabyté z teorie. Práce se zabývá situační analýzou …víceAbstract:
This bachelor work is dealing with marketing{\crq}s communications tools and their nearer analysis. Introduction is attend to theoretic description, what is the marketing mix and what is exercise communications mix in system of marketing process. Further is mentioned individual segmentation of basic elements marketing mix here. Theoretical knowledges are exercised in practical parts. The work is dealing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Macenauer, Jaroslav. Analýza marketingové komunikace společnosti Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM. Pardubice, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a celní správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová