Michaela Hronová

Bachelor's thesis

Vliv reklamy na stravovací zvyklosti dětí druhého stupně základní školy

The influence of advertising on the eating habits of children in upper primary school
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o reklamě a dětech jako její cílové skupině. Zkoumá stravovací zvyklosti dětí, vliv reklamních sdělení na formování návyků v rámci stravy a případné hrozby v zanedbání kvalitní životosprávy.
Abstract:
The bachelor thesis deals with advertising and children as its target group. It examines children's eating habits, the impact of advertising messages on the formation of habits in the diet and possible threats to neglect quality of lifestyle.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2021
  • Supervisor: Elvíra Čermáková
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82837

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod