Michaela Nováková
Diplomová práce
Marketingový plán restaurace
Anotace:
Tématem této diplomové práce je Marketingový plán restaurace. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základního pojmu marketing, jeho významu a celého procesu marketingového plánování, které zahrnuje představení společnosti, situační analýzu, konkrétně analýzu Porterova modelu pěti sil, PEST analýzu a SWOT analýzu, marketingové cíle a strategie, marketingový mix, rozpočet a plán kampaně. Rozsáhlejší …víceAbstract:
The topic of this thesis is Restaurant marketing plan. The theoretical part focuses on explaining fundamentals of marketing, its significance and the whole process of marketing planning which includes company presentation, situation analysis, specifically Porter five forces model, PEST analysis and SWOT analysis, marketing goals and strategies, marketing mix, budget and campaign plan. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec