Michaela Nováková

Diplomová práce

Marketingový plán restaurace

Anotace:
Tématem této diplomové práce je Marketingový plán restaurace. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základního pojmu marketing, jeho významu a celého procesu marketingového plánování, které zahrnuje představení společnosti, situační analýzu, konkrétně analýzu Porterova modelu pěti sil, PEST analýzu a SWOT analýzu, marketingové cíle a strategie, marketingový mix, rozpočet a plán kampaně. Rozsáhlejší …více
Abstract:
The topic of this thesis is Restaurant marketing plan. The theoretical part focuses on explaining fundamentals of marketing, its significance and the whole process of marketing planning which includes company presentation, situation analysis, specifically Porter five forces model, PEST analysis and SWOT analysis, marketing goals and strategies, marketing mix, budget and campaign plan. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií