Bc. Eliška Sovová

Master's thesis

Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách

Guerrilla Marketing and Its Practical Usage or Roguery in Libraries
Abstract:
Diplomová práce seznamuje nejprve se základy klasického marketingu, aby mohla následně knihovnám přiblížit Guerrilla marketing, který je více než vhodným marketingovým nástrojem pro malé organizace bez vysokých rozpočtů, jakými právě knihovny jsou. Práce charakterizuje základní znaky Guerrilla marketingu dle zakladatele J.C. Levinsona a poukazuje na změny, kterými Guerrilla marketing prošel do současné …more
Abstract:
Initially, my diploma thesis introduces the basis of classical marketing in order to present Guerrilla marketing to libraries. Guerrilla marketing is more than useful marketing device suitable for small organizations such as libraries. This thesis describes Guerrilla marketing basic features according to its founder J.C.Levinson and points out changes, which formed contemporary Guerrilla marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 7. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2010
  • Supervisor: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies