Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí – Bc. Šárka Kolejková
Bc. Šárka Kolejková
Diplomová práce
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Marketing research as support for strategic management of cultural institutions
Anotace:
Kulturní instituce v různých zemích světa v současnosti čelí podobným náročným podmínkám své existence. Vhodným způsobem, jak mohou tyto subjekty dosáhnout ekonomické stability, úspěšného rozvoje a smysluplné existence, je strategický styl řízení. Tento druh managementu vyžaduje pro své správné a efektivní fungování dostatek přesných a aktuálních informací. Ideálním nástrojem pro obstarávání těchto …víceAbstract:
Cultural institutions in different countries worldwide currently face similar challenging conditions of their existence. Appropriate way for these entities to achieve economic stability, successful development and meaningful existence, is an implementation of strategic management. This style of management requires for its proper and effective functioning enough accurate and updated information. Marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m6ae7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Human Resource Management in the Organization
Kamshat Moldagaliyeva -
Quality optimization in IT organization using strategic process management methods
Jozef Pajzinka -
Financial or Strategic Management in the Health Care: a case study
Samuel Salaj -
Strategic and change management in turbulent times
Tomáš Oravec -
Health Care Quality with the Patient in Relation to Strategic Management in selected Health-Care Organization
Irena Maříková -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Eliška Potůčková -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Andrea Badinová