Tereza Coufalová, DiS.
Bakalářská práce
Podnikatelský plán MSP
Business plan of SME
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu pro obchod s použitým textilem v Brně. Teoretická část obsahuje definici několika důležitých pojmů spojených s podnikáním a detailně popisuje obsah podnikatelského plánu. V praktické části jsou aplikována teoretická východiska pro konkrétní podnikatelský záměr. Závěrem je vyhodnocení úspěšnosti podniku na brněnském trhu.Abstract:
The bachelor's thesis is focused on the creation of a business plan for a trade with used textiles in Brno. The theoretical part contains the definition of several important terms associated with business and describes in detail the content of the business plan. In the practical part, the theoretical starting points for a specific business plan are applied. The conclusion is an evaluation of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/mo04r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. David Král, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola Sting, o.p.s.Vysoká škola Sting, o.p.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria