Bc. Ondřej Vičík

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu

Markeing communication as a factor which forms life style
Abstract:
Komunikace představuje základní proces sdělování. Komunikace se dělí na dva základní směry představující marketingovou a sociální komunikaci. Marketingová komunikace je jedna z nejzákladnějších částí marketingového mixu. Sociální komunikace se rozděluje na verbální a neverbální komunikaci, kterou využíváme každodenně a která je pro nás velmi důležitá. Životní styl mládeže je v dnešní době velmi závislý …more
Abstract:
The communication presents a basic proces of the conveyance. We split up the communication to the two basic directions, marketing and social communication. Marketing communication is one of the most basic parts of the marketing mix. We split up verbal and nonverbal communication. This communication we use every day and this kind of communication is very important for us. Lifestyle of young people is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2010
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní