Bc. Ondřej Vičík

Bakalářská práce

Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu

Markeing communication as a factor which forms life style
Anotace:
Komunikace představuje základní proces sdělování. Komunikace se dělí na dva základní směry představující marketingovou a sociální komunikaci. Marketingová komunikace je jedna z nejzákladnějších částí marketingového mixu. Sociální komunikace se rozděluje na verbální a neverbální komunikaci, kterou využíváme každodenně a která je pro nás velmi důležitá. Životní styl mládeže je v dnešní době velmi závislý …více
Abstract:
The communication presents a basic proces of the conveyance. We split up the communication to the two basic directions, marketing and social communication. Marketing communication is one of the most basic parts of the marketing mix. We split up verbal and nonverbal communication. This communication we use every day and this kind of communication is very important for us. Lifestyle of young people is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní