Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu – Bc. Ondřej Vičík
Bc. Ondřej Vičík
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Markeing communication as a factor which forms life style
Abstract:
Komunikace představuje základní proces sdělování. Komunikace se dělí na dva základní směry představující marketingovou a sociální komunikaci. Marketingová komunikace je jedna z nejzákladnějších částí marketingového mixu. Sociální komunikace se rozděluje na verbální a neverbální komunikaci, kterou využíváme každodenně a která je pro nás velmi důležitá. Životní styl mládeže je v dnešní době velmi závislý …moreAbstract:
The communication presents a basic proces of the conveyance. We split up the communication to the two basic directions, marketing and social communication. Marketing communication is one of the most basic parts of the marketing mix. We split up verbal and nonverbal communication. This communication we use every day and this kind of communication is very important for us. Lifestyle of young people is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ml189/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2010
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Iveta Hofmanová -
Psychologie marketingové komunikace
Anna Kučerová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova