Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu – Bc. Ondřej Vičík
Bc. Ondřej Vičík
Bakalářská práce
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Markeing communication as a factor which forms life style
Anotace:
Komunikace představuje základní proces sdělování. Komunikace se dělí na dva základní směry představující marketingovou a sociální komunikaci. Marketingová komunikace je jedna z nejzákladnějších částí marketingového mixu. Sociální komunikace se rozděluje na verbální a neverbální komunikaci, kterou využíváme každodenně a která je pro nás velmi důležitá. Životní styl mládeže je v dnešní době velmi závislý …víceAbstract:
The communication presents a basic proces of the conveyance. We split up the communication to the two basic directions, marketing and social communication. Marketing communication is one of the most basic parts of the marketing mix. We split up verbal and nonverbal communication. This communication we use every day and this kind of communication is very important for us. Lifestyle of young people is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ml189/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Iveta Hofmanová -
Psychologie marketingové komunikace
Anna Kučerová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova