Marketingová strategie společnosti LA LINEA s.r.o. – Dalibor Hudák
Dalibor Hudák
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti LA LINEA s.r.o.
Marketing strategy of company LA LINEA s.r.o.
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je Marketingová strategie společnosti LA LINEA s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu a prostředí podniku včetně analýz. Na teoretickou část následně navazuje vlastní řešení bakalářské práce. V této části jsou nejprve popsány základní údaje a představení společnosti. …viacAbstract:
The theme of the bachelor thesis is Marketing strategy of company LA LINEA s.r.o. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Basic notions about marketing, environment of the company including analysis are explained in theoretical part. The solution follows up, after this part. Introducing and basic information of the company are firstly explained. The solution is then focused to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
Gabriela Figurová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Dvořáková -
Nástroje situační analýzy a popis marketingového prostředí podniku
Kateryna Gal -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková
Názov
Vložil
Vložené
Práva