Mgr. Marta OBRŠÁLOVÁ

Bakalářská práce

Public relations ve společnosti Synthesia, a. s. - zaměření na komunikaci v krizi

Public Relations in enterprise Synthesia, a.s. - focused on crisis communication
Anotace:
V práci je analyzováno celkové Public Relations prostředí společnosti Synthesia, a.s. a aplikace jednotlivých nástrojů PR. Práce se soustřeďuje na problematiku krizové komunikace z teoretické stránky a na vybrané události je zpracována případová studie kri-zové komunikace podniku a okolí. Součástí práce jsou vyjádření starostů okolních obcí, zástupců médií, zástupce Hasičského záchranného sboru a Městské …více
Abstract:
In the thesis it is analysed the Public Relations environment of the company Synthesia, a.s. and the application of PR tools in detail. The thesis is focused on crisis communication from theory aspects. A case study about crisis communication of enterprise and its surroundings is designed. The thesis includes the statement of mayors of cities in the area, media representative, The Fire Rescue Service …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Zveřejnit od: 10. 5. 2007
Identifikátor: 4825

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OBRŠÁLOVÁ, Marta. Public relations ve společnosti Synthesia, a. s. - zaměření na komunikaci v krizi. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace