Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh - případová studie Bento boxy – Duc Hoang Do
Duc Hoang Do
Bakalářská práce
Marketingová analýza uvedení nového produktu na trh - případová studie Bento boxy
Marketing analysis of a new product launch: Bento boxes case study
Anotace:
Cílem této práce je marketingová analýza uvedení nového produktu na trh-bento boxy. Pro tuto případovou studii je definováno marketingové prostředí, které se skládá z mikroprostředí, makroprostředí a vnitřního prostředí firmy. Dále se teoretická část zabývá STP (segmentace, targeting, positioning). V neposlední řadě jsou také vysvětleny pojmy cross-marketing a cross-selling. V praktické části je provedena …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to carry out a marketing analysis of a new product launch: bento boxes. In the theoretical part, there is defined the meaning of micro-environment, macro-environment and internal company environment. The theory then moves to STP (segmentation, targeting, positioning). Last but not least, the terms cross-marketing and cross-selling are explained. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57581
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57581
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Iniciace regionálního rozvoje prostřednictvím interakcí aktérů vnitřního a vnějšího prostředí Velkopavlovické vinařské podoblasti
Sára Žáková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Holomková Holomková